ponedjeljak, 10. listopada 2016.

Bol part I

Napokon sam skupila vremena za novi post ,dragi moji.
Iako je već oktobar i sjedim umotana u veliko ćebe, u ovom postu ću vam pisati o Bolu.
Ovaj put je bilo drugačije nego prvi put ,zbog toga što sam išla pred kraj sezone i to se moglo osjetiti. Bilo je znatno manje turista nego prvi put, što znači manje gužvi po plažama jupi !
 Također sam zahvalna što me vrijeme poslužilo , i nisu bile velike vrućine nego one umjerene u kojima možes uživati.

U ovom postu ću vam pokazati kako je to izgledalo u mojim očima, čudno jeste ali se ovdje osjećam kao kod kuće, i ovo je jedno od rijetkih mjesta na koje bih se uvijek rado mogla vraćati, prošlo ljeto sam napravila grešku kad sam otišla u Tisno nadajući se da ce biti kao Bol ali sam se vratila pomalo razočarana i rekla nikad više, Tisno se ispostavilo da je stvarno TISNO...
Moj apartman se nalazio na malom uzvišenju koji je bio nekako u sredini između plaže i centra.









Prije nego se spustim u grad prolazila sam kroz malu pijacu , štand sa lijeve strane mi je bio omiljeni, definitivno sa najboljim voćem i simpatičnim radnicima.
Mislim da u centru svako od nas može pronaći nešto što mu je zanimljivo,lijepo bilo da se radi o restoranu,kafiću ili običnoj klupi sa divnim pogledom. Za svaki uzrast ima po nešto :)

što se tiče plaža moje omiljene plaže su Plaža Kotlina i Bijela Kuća , iz razloga što nema puno gužve puno je mirnije i opuštenije, i moguće je pronaći dobru hladovinu , ove dvije plaže su povezane stjenovitom liticom koja ujedno i razdvaja ove dvije plaže , takodjer i plaža Martinica koja se nalazi u blizini Dominikanskog samostana ,koja gleda na otok Hvar .

što se tice plaže Zlazni Rat po kojoj je Bol poznat, lijepo je vidjeti je, plaža je stvarno divna ali tokom dana je prepuna turista , nagomilana sa dosta kafića , ležaljki sa svih strana i ne mozeš se odmoriti , lijepo je ko voli takvu atmosferu , u centru se nalazi mali vozić koji vozi do Zlatnog rata i stvarno je zanimljivo :)
što se tiče lično mene plaža je lijepa u ranim jutarnjnim satima ili prenoć .

Kao što možete vidjeti na slikama, pročitala sam kvalitetan  roman od Danielle Steel pod nazivom "Putovanje"
Ali o tome cemo drugi put :)



Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall