subota, 21. siječnja 2017.

Dinner time -

Pozdrav dragi moji, pošto je trenutno vani  prava pravcata zima i temperatura vani je u prosjeku -15 što znači da vani izgledam kao pingvin samo mi oći vire i nemoguće je napraviti outfit post u džemperčiću bez blaže gripe ali zato se može napraviti dobra večera za 20tak minuta i pronaći dobar film!
Prošli vikend sam vam pričala o svom doručku a ovaj put ću sa vama podjeliti jedan veoma jednostavan recept koji može bas svako od vas da pripremi a ukusan je. 
 Sve što vam je potrebno od sastojaka:
       - bilo koja vrsta tjestenine
       - maslinovo ulje
       - začini po zelji ( ja sam koristila biber i so )
       - konzerva tunjevine (bez nje ovo ne bi imalo smisla)
       - glavica crvenog luka
       - čehna bijelog luka
       - pesto od paradajza i basilikuma ili samo paradajz sos
       - sitni paradajz
       - parmezan
 Pokazat ću vam kako sam napravila sos , step by step a tjesteninu sam samo skuhala.
 Dobro nasjeckajte crveni luk , da bude što sitniji i stavite ga u dublju tavu sa maslinovim uljem na srednju temperaturu tako da se polako prži i omekšava. Miješajte sve dok ne dobije žućkastu boju.
 Nakon toga dodajte i bijeli luk ,koji takodjer izrežete na što sitnije komadiće i pustite da se lagano dinjstaju.
 Slijedeći korak je ubaciti začine po želji , u mom slučaju samo biber i so,zatim dodati ili pesto od basilikuma i paradajza ili samo sos paradajz u zavisnosti šta više volite. Ja sam stavila malu kašiku pesta i malo sos paradajza

 Nakon što se to sve sjedinilo, otvorila sam konzervu tunjevine dobro procjedila ulje iz nje i dodala je takodjer u tavu zatim kad je ona malo odpustila , stavite skuhanu i procijedjenu tjesteninu u tavu i dobro promješate da pokupi sav sos iz tave. Zatim dodate još parmezan

I sve je spremno za dobar film!
Uživajte u ostatku vikenda, a ja vam obečavam da ću vam slijedeći put pripremiti outfit post. 

Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall