nedjelja, 15. siječnja 2017.

my healthy breakfast -

Pozdrav dragi moji,
u ovom postu želim da sa vama podjelim svoj doručak, unazad par godina uvijek doručkujem isto i u približno vrijeme . Ja sam vam jedna od onih što svake godine postavi sebi za cilj da omršavi par kila do kraja godine ,ali ljudi ja ne da omršavim jednom ja vam minimalno  tri puta godišnje mršavim iznova i vraćam se na istu kilažu haha.. Pokušala bi se izvući na dobru poznatu foru "krivi su geni " ali neću da se lažemo.  Bezbroj puta sam primjenjivala razne savjete koje sam pronalazila na internetu vezane za ishranu i bili su zdravi, rezultati očiti ali jednostavno moja ljubav prema hrani je jača od svega. 
Drago mi je da sam našla doručak koji je u jednu ruku zdrav i preporučljiv a u drugu veoma ukusan.
Tako sam svojoj svakodnevnoj rutini dodala i razne žitarice , oraščaste plodove ,svježe voće i grčki jogurt , ili ti ga Müsli što bi njemci rekli .  Moram priznati da mi je dosta hranljiv i kvalitetan doručak pogotovo ako dodate malo meda u jogurt (dodajem par puta mjesecno jer nažalost nepodnosim med.)


 Našla sam zamjenu za med pa koristim sirup od aronije,

 Da li vam se svidja, šta mislite o ovakvoj vrsti doručka? Mnogi misle da je zdravo i ukusno , ali neki opet misle da nije. Jedna od takvih je i moja mama koja vjeruje samo u kruh :ß 


Do slijedećeg posta ! :)

1 komentar

  1. Ahornsirup nije sirup od aronije �� Toliko dugo u München ali je Ahorn aronija ������

    OdgovoriIzbriši

© E M A
Maira Gall