nedjelja, 29. siječnja 2017.

Pozdrav dragi moji, u ovom postu vam zelim pokazati outfit od prosle nedelje , rećemo da su mi se prsti tek sad odledili od hladnoće koja je bila taj dan.

Znate , svi mi ponekad imamo fazu "nije moj dan" , ja je imam malo češće , ovaj put mi nije eksplodirala pegla za kosu u ruci , nije mi se ni kolač u rerni pretvorio u pepeo , nisam ni košulju spalila peglom , niti sam ostavila vrata od zamrzivača otvorena pa kad sam se vratila kući osjećala kao Elsa iz Frozena , sve sam ja to hrabro podnjela ha ha , ali da mi kad se obučem sva sebi on point , pored ruku , nosa i noznih prstiju sledi i kamera, i od prijateljice mobitel i naidje zlobni oblak koji prekrije sunce baš u trenutku pokušaja poziranja eh to je muka ljudi moji ! Kad se moraš slikati iphone4tkom iako znaš da će slike biti muzgave kvalitete i da se mozda ne isplati pozirati pored svi kineza-turista koji se šepure svojim kamerama jer će tvoje najvjerovatnije zasvršiti samo na google arhivi fotografija ali eto uspjeh ja ipak dobiti par slika. 


 

Outfit details: Jeans: levis // shoes: adidas // casual dress: zara // jacket: pimkie // cap: h&m // bag: zara

Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall