ponedjeljak, 27. veljače 2017.

OOTD -

Pozdrav dragi moji, iako je još uvijek februar ja trenutno imam osjećaj kao da je kraj aprila što je u jednu drugu i dobro ne moram na sebe navlačiti hiljadu slojeva kad krenem vani a u drugu ruku i nije jer nisam neki fan proljeća i drečavih boja koje su ove sezone na samom vrhu . Za ovu sezonu sam ipak odlučila dodati jednu takvu nijasnu u svoj ormar,samo se još uvijek dvoumim koja je od njih najprikladnija meni a do tad bih da uživam u hladnim tonovima poput ovih . ( Ova vesta na meni nekako nije u fazonu mene , vjerovatno zbog toga što nije sive boje haha , ali nažalost nije bilo :') 
Ovaj outfit je također dostupan na Updressed

//
Outfit details: Tshirt: Zara // Bag: Zara // Cardigan: Zara // Boots: Zara // Pants: NafNaf //

Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall