subota, 4. veljače 2017.

outfit post : 04/02/2017

Dragi moji,današnji dan je bio super, vrijeme se napokon poboljšalo i sunce stidljivo proviruje iza silnih oblaka. To me jednostavno natjeralo na dugu šetnju i jos duzu kafu , jer šta je subota bez kafe? 

U zadnji mjesec dana ne izlazim iz suknji jer su mi simpatične uz dzempere pa sam se danas odlučila vratiti nazad u hlače malo za promjenu. Ja sam definitivno ove sezone pronašla svoj omiljeni kroj hlača i pokupovala sve boje koje su se našle ispred mene, i dalje pucam na sive sa sitnim bijelim prugama još su mi one ostale na wish listi. Jednostavno ovaj kroj je tako lagan za nositi , pošto ja inače nisam ljubitelj uskog jeansa koji me guši , a i mogu se uz sve kombinovati. 

Outfit details: pants: h&m // sweater: massimo dutti // coat: zara // hat: h&m // shoes: adidas //

Na Updressed možete pronaći ovaj outfit sa linkovima!








Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall