petak, 3. veljače 2017.

Pozdrav dragi moji , samo ću vam reci "konačno petak". Ne znam kako vam je prošla ova sedmica ali meni se tako otegla, U ovom postu vam želim pokazati svoju bundu koju sam uzela u Pimkie , od početka jeseni sam bila u aktivnoj potrazi kako online tako i u trgovinama za meni odgovarajućom bundom. Pred Novu godinu sam napokon pronašla u Pimkiju , prvo se nisam mogla odlučiti da li da uzmem crnu ili bez boju ,ali onda sam skontala da mi crna nekako bolje ide uz sve što se nalazi u mom ormaru.
Iako je moja neostvarena želja zapravo bila bunda iz h&ma ,mislim da je bila dostupna 2015te godine ,kratka sa šarenim krznom u kombinaciji crne, sive i bijele boje ali nažalost nisam je uspjela ugrabiti i poslije toga sam i dalje tragala ali neuspješno. 

Pošto sam veliki ljubitelj šešira , na Updressed sam pronašla par šešira koji su slični ovom mom :)
želim vam ugodan i sunčan vikend xoxo

Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall