petak, 10. veljače 2017.

Sive mi boje

Dragi moji , ovaj put kao da sam se sa oblacima dogovorila da se obučemo u sivilo. Veliki sam ljubitelj Londonskog sivila pa tako da je sad moje vrijeme da uživam. Pošto je outfit post u pitanju , ne bih da vam dužim a što se tiče vikenda provešću ga u krugu porodice ,znate one lazy dane? Kad samo jedeš , gledaš filmove i opet razmišljaš šta bih mogla pojesti?

// Outfit details: Skirt:Zara // Sweater: h&m // Coat: Zara // Bag: Zara // watch : Daniel Wellington
Na Updressed možete pronaći ovaj outfit kao i sve ostale :)

Puno pozdrava!

2 komentara

  1. Mene bi bilo sramota predstavljati se sa ovakvom gramatikom javno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "Anonimna" onda izvoli citaj knjige, niko te ne tjera da citas moje postove i visis na mom blogu trazeci dlaku u jajetu. Pronadji neki drugi hobi ;) #sirimomiranerat

      Izbriši

© E M A
Maira Gall