ponedjeljak, 22. svibnja 2017.

New in:

In collaboration with Rosegal
Pozdrav dragi moji,napokon su stigle moje stvari koje sam narucila preko Rosegal ,prezadovoljna sam ! Bila sam malo skepticna online da narucujem zbog velicine , ali na kraju je sve ispalo kako treba.
U posljednje vrijeme sam primjetila da vecinu svojih stvari narucujem online ,sto nikako ne lici na mene jer sam prije uzivala satima razgledajuci butike i probavajuci odjecu , a sad uzivam na drugi nacin , toplo se zavucem pod krevet uz kafu porucujem a kad stigne paket, dodje mi da izgrlim radnike Hermesa ,  i osjecam se kao da mi je neko dao poklon haha. 
Za pocetak sam narucila , ovu predivnu bijelu kosuljicu . Dugo vremenas sam trazila nesto ovako neobicno ispod slike cu vam ostaviti link ukoliko vas zanima.

Flounced Oversized Flare Sleeve Blouse - White
U posljednje vrijeme sam postala opsjednuta sa malim torbicama tako da je ovo definitivno bila jubav na prvi pogled. Dugo sam se dvoumila koju boju da porucim i odlucila sam se za ovu
.
Metal Leaf Chains Crossbody Bag












Usput za sama zelim da podjelim neke od favorita sa Zaful . Posto je ljeto ispred nosa, vjerovatno je vecina u potrazi za novim kupacim , ove sezone moji omiljeni su "one piece swimsuit" , jer su prakticni i neodoljivi. Ovo su neki od meni najdrazi sa ove stranice.
Takodjer ono sto mi je zapalo za oko su high waisted swim shorts i , dugo sam trazila sebi jedan takav a da nije klasican tako da sam ovdje napokon pronasla nesto sto mi odgovara!

summer mood

zaful

Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall