subota, 3. lipnja 2017.

May favorites -

 Pozdrav dragi moji , opet je vrijeme za mjesecne
favorite. Tek kad pogledam na kalendar i vidim koji je datum i da je vrijeme da vam pripremim novi post iz ove kategorije skontam koliko vrijeme leti.

Ovaj mjesec sam se napokon docepala dugo trazene palete od Catrice , u pitanju je "Catrice nude blossom Eyeshadow Palete 010 "
Takodjer sam odlucila prvi put probati Kiko Milano proizvode , pa sam uzela dvije sjenke . Odusevile su me i definitivno su hit za ovu sezonu! Smart Colour Eyeshadows u tonu 09 i 01 Metallic Rosy White 

Takodjer sam napokon pronasla odgovarajuci kompaktni puder koji savrseno odgovara mom licu a to je od Trend IT UP u 020 nijansi. 


I za kraj meni omiljeni : Karmini , iz mjeseca u mjesec samo gomilam karmine. Ali definitivno ove dvije nijanse meni omiljene. Zadovoljna sam sa Essence olovkama za usne , tako da imam citavu kolekciju , pa sam sad presla na Matt ruzeve u istim nijanasama kao olovke i moram priznati da sam jednako zadovoljna kao i sa olovkama. I jednostavno sam morala dodati u svoje favorite i ovu predivnu boju od Trend IT UPa


Do slijedceg posta dragi moji !

Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall