četvrtak, 20. srpnja 2017.

Newchic gift is here !!!! yey-

In Collaboration with Newchic
Jucer ujutru  je stigao moj paket od Newchic , tako da sam presretna. Nazalost juli mi je bio prepun obaveza tako da nisam bila ni aktivna na blogu , ali august se blizi. Napokon odmor!! Veselim se tome sto ce mi blog u tom periodu opet biti prioritet te cu imati priliku svu svoju pozitivnu energiju i inspiraciju da usmjerim jednoj stvari. 
Tako da vam u ovom postu samo zelim pokazati sto je to doslo u paketu , i kako to izgleda uzivo. Velicine i materijali su me pozitivno izenadili , jer moj najveci strah je " Da li da narucim svoj broj ? Da li da narucim veci broj ? Sta ako bude preveliko? " 

Prva stvar koju sam porucila je ovaj platneni ceker, jer smatram da je on pravi ljetni must-have iz godine u godinu. Koliko sam ih samo pokvarila , ili ukrala od mame pa im popucaju rucke koliko ih pretrpam. Zato sam se ovaj put odlucila za srednju velicinu tako da se odviknem ruzne navike pretrpavanja torbi glupostima. A sa vama cu rado podjeliti LINK.
Slijedece dvije stvari su slamnasti sesir (svi koji me bolje znaju ,znaju i kolika je moja ljubav prema sesirima velika.) i predivna pamucna ljetna kosuljica ,koja je toliko udobna i leprsava. LINK1 / LINK2
I posljednja stvar koju sam porucila su ove predivne crne naucale. Bila sam znatizeljna kako izgledaju uzivo i kako mi ustvari pristaje ovaj model naocale, i mogu vam reci da su super! LINK



Nema komentara

Objavi komentar

© E M A
Maira Gall